Otelde Ayarladığım Rus Bayanı Sabaha Kadar Siktim

Öncelikle hepinize selamlarımı sunuyorum, ben Hasan, 25 yaşında, genç bir delikanlıyım. Otelde garson olarak çalışmaktayım, siz değerli seks hikayeleri okuyucuları ile bir anımı paylaşmak istiyorum. Benim anımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum ve sizlerin de aynı şekilde başından böyle olayların geçmesi temenninde bulunuyorum. Olay geçen yaz meydana geldi, beş yıldızlı bir otelde garson olarak çalışmaktayım, her zamanki gibi yine sabah işe geldim ve üniformamı giyerek restoranda çıktım ve işe başladım, yeni gelen müşteriler vardı otele, genelde girişler gece olduğu için yeni gelen misafirleri sabah kahvaltıda görebiliyorduk, yeni gelen misafirlerden bir kız çok ilgimi çekmişti, çok güzel, sarı saçlı, mavi gözlü, harika bir kızdı ister istemez hemen göze batıyordu.

Geldiği ilk gün olduğu için hemen masasına giderek kendimi gösterdim bu arada benim yabancı dilim çok iyi derecede otele gelen bütün misafirler ile konuşuyorum, kız Rusya’dan gelmiş ve on beş gün kalacaktı bu benim çok hoşuma gitmişti ama etrafıma baktığım zaman diğer arkadaşlarımda aynı şekilde kıza bakıyorlardı, onlardan önce davranmam gerekiyordu ve kızı ayarlamam gerekiyordu, ilk gün olduğu için çok fazla konuşamadık, öğlen yemeğine gelmesini dört özle beklerken Rus kız çok seksi bir şekilde restoran girdi ve bütün garsonların gözü onun üstündeydi, yemeğini aldıktan sonra yine masasına gittim ve konuşmaya başladım ama arkadaşlarım beni kıskanıyordu, annesi ile birlikte geldiğini ve Türkiye’yi çok sevdiğini söyledi, annesi odada dinleniyormuş biraz daha sohbet ettikten sonra akşam diskoya davet ettim ilk gün yorgun olduğundan dolayı gelemeyeceğini ama başka zaman geleceğinin sözünü verdi, kız kafese girmişti ne yapıp edip bu kız ile birlikte olmalıydım gerekten insanın iştahı açıyordu.

Ertesi gün işe gelir gelmez kızın restoranda gelmesini dört gözle beklemeye başladım, annesi ile birlikte gelince konuşmaya çekindim, annesi ‘de çok güzel ve harika bir bayandı, anasına bak kızını al diye bir laf var aynen o şekil, Rus kız beni görünce yanıma gelerek annemle tanıştırayım dedi ve beni masaya çağırdı, bende masaya giderek annesi ile tanıştım, annesi yüzüme gülümseyerek memnun oldum dedi belli ‘ki annesine benden bahsetmiş, biraz sohbet ettikten sonra dün ki teklifin geçerliyse akşam seninle diskoya gidebilirim annem izin verdi dedi, bende tabi teklifim geçerli dedim, kalbim yerinden çıkacak gibi oldu çok heyecanlandım, aslında bir çok yabancı bayan ile ilişki yaşadım ama bu bana çok farklı geldi, akşamın olmasını sabırsızlıkla bekliyordum, arkadaşlarım hadi yine iyisin otelin en güzel kızını ayarladın diyerek bana iltifat ediyorlardı

Akşam oldu ve otelin önünden beklemeye başladım, kız geldi ama ne geliş çok seksi ve çok güzel bir kıyafet giymişti çok harika görünüyordu, kızı aldım ve disko açılmadığı için arkadaşımın barına gittik ve bir şeyler içmeye başladık, ben galiba aşık oluyordum, gerçekten kız kendine beni o kadar bağlamıştı saat 11 gelince artık diskoya gidip eğlenme zamanı gelmişti ve diskoya gittik, kız pistte bana sürtünerek çok mükemmel bir şekilde dans ediyordu, etkilenmemek elde değildi, kafalarımız biraz güzel olmuştu ve diskodan çıktık sahil kenarına gittik ve orda alkol almaya devam ettik, Rus kız ile bir ara göz göze geldik ve öpüşmeye başladık, çok ateşli ve çok istekli bir şekilde öpüşüyordu, kız ile sikişmek istiyordum ve kızda benimle sikişmek istediğini tahmin ediyordum, arabaya binerek bekar evime gittik

Eve geldiğimizde saat bayağı ilerlemişti ve annesini arayarak iyi olduğunu benimle birlikte olduğunu söyledi ve sabaha kadar benimle birlikte kalacağını söyledi, ben içeriye girer girmez Rus kız ile sevişmeye başladım, çok güzel sevişiyordu, sevişmenin heyecanı ile üzerimizde olan kıyafetleri hemen çıkardık ve çıplak kaldık, çok temiz amı vardı hemen amını yalamaya başladım, kız zevkten deliye döndü ve 69 pozisyonuna geçtik, ben onun amını yalıyordum oda benim yarağımı öyle bir sakso çekiyordu sanki daha önce hiç yarak görmemiş gibi saatlerce ön sevişme yaşadık ,daha sonra hazır vaziyette duran kalın yarağımı kızın amına dayadım, kız içine girmesi için yalvarmaya başladı, bende yavaş bir şekilde içine sokmaya çalışıyordum ama girmiyordu Rus kızın amı çok dar olduğu için girmekte zorlanıyordum, kız acıyı ve zevki ana yaşamanın mutluluğunu yaşıyordu, o gece sabahın ilk ışıklarına kadar sikiştik ben kaç defa boşaldığımı saymadım aynı şekilde Rus kız kaç defa orgazm oldu bilmiyorum ama çok yorulmuştuk, benim sabah işe gitmem gerekiyordu, kalktık üzerimizi giyindik ve otele gittik o gün kız hiç aşağıya inmedi annesini gördüm ve bana çok teşekkür etti, kızım ile çok güzel vakit geçirmişsin diyerek, Rus kız ile on beş gün boyunca birlikte olduk ve her gün seks yaptık şimdi onun yokluğunu özlüyorum.